Profiteer van onze VOORJAARSSALE!

Veelgestelde Vragen

Veelgestelde Vragen

 

Hoe kan ik contact opnemen?

Je kan ons op twee manieren bereiken:

  1. Je kunt een mail sturen naar info@esimple.nl
  2. Je kunt bericht sturen op de Contact pagina.

 

 Ik ben niet tevreden, wat kan ik doen?

Je kan ons op twee manieren bereiken:

1. Je kunt een mail sturen naar info@esimple.nl

2. Je kunt bericht sturen op de Contact pagina.

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Om ervoor te zorgen dat de producten voordelig mogelijk naar de klanten verstuurd wordt, is er besloten om de producten direct vanuit de leverancier naar jou toe te sturen. Hierdoor kan er enorm bespaart worden op transport- en opslagkosten. Dit brengt echter met zich mee dat de levertijden iets langer kunnen zijn dan dat je gewend bent.

De gemiddelde levertijd naar Nederland ligt tussen de 10 en 15 werkdagen.

De gemiddelde levertijd naar België ligt tussen de 12 en 20 werkdagen.

Controleer de Track & Trace pagina

 

De gemiddelde levertijd is voorbij, wanneer ontvang ik mijn bestelling?

In de meeste gevallen ontvang je je bestelling binnen de aangegeven gemiddelde levertijd. Helaas komt het wel eens voor dat een bestelling vertraging oploopt. De status van je bestelling kun je bekijken op de Track & Trace pagina.

 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn GRATIS.

 

Ik ben ontevreden, hoe kan ik retourneren?

Bekijk ons terugbetalingsbeleid.

 

Waar vind ik mijn Track & Trace code?

Deze vind je in de bevestigingsmail die je ontvangen hebt na het plaatsen van je bestelling. 

 

Mijn vraag staat er niet tussen, waar kan deze alsnog beantwoord worden?

Je kunt contact met ons opnemen op twee manieren:

1. Stuur een e-mail naar info@esimple.nl

2. Neem contact met ons op via de Contact pagina.

8000+ Tevreden Klanten
Gratis Verzending
14 Dagen Bedenktijd
Betaal Veilig Via Mollie